Pirkimo taisyklės
- Bendrosios nuostatos
Šios Pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – “Taisyklės”) yra juridiškai privalomas dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo (juridinio asmens UAB „Kašmyro”) tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę Jums įsigyjant prekes elektroninėje parduotuvėje kasmyrasaudiniai.lt (toliau – “e-parduotuvė”).
- Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymas
2.1 Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas e-parduotuvėje, suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su kasmyrasaudiniai.lt taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Užsakyti”.
2.2 Atsiųstas užsakymas el. paštu yra išankstinė sąskaita, pagal kurią atliekamas apmokėjimas.
- Pirkėjo teisės
3.1 Pirkėjas turi teisę pirkti prekes e-parduotuvėje šių taisyklių ir e-parduotuvės nustatyta tvarka.
3.2 Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su e-parduotuve.
- Pirkėjas įsipareigoja
4.1 Pirkėjas privalo sumokėti už prekes per 2 (dvi) darbo dienas nuo užsakymo pateikimo. Jeigu per nustatytą terminą už prekes Pirkėjas neapmoka, jos grąžinamos į sandėlį ir užsakymas anuliuojamas.
4.2 Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.3 Pirkėjas, naudodamasis e-parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo – pardavimo taisyklėmis ir privalo jų laikytis.
4.5 Apmokėdamas už prekes, Pirkėjas nurodo užsakymo numerį.
- Pardavėjo teisės
5.1 Jei Pirkėjas bando pakenkti e-parduotuvės darbui ar stabiliam veikimui, Pardavėjas gali be išankstinio perspėjimo apriboti, sustabdyti jam galimybę naudotis e-parduotuve arba išskirtinais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
5.2 Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, gali laikinai arba iš viso nutraukti e-parduotuvės veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
5.3 Pardavėjas gali vienašališkai pakeisti šių taisyklių sąlygas.
- Pardavėjas įsipareigoja
6.1 Sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis e-parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
6.2 Pristatyti užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu arba atsiimti iš Pardavėjo tiesiogiai.
6.3 Pardavėjas, susidarius svarbioms aplinkybėms, negalėdamas Pirkėjui pristatyti jo užsakytos prekės, įsipareigoja pasiūlyti analogišką prekę, o Pirkėjui atsisakius priimti prekės analogą, grąžinti jam sumokėtus pinigus per 14 dienų.
- Prekių pristatymas
7.1 Prekes pristatomos tuo adresu, kurį nurodo Pirkėjas. Galimas siuntimas paštomatais (Omniva arba Lpexpress)
7.2 Prekes galima atsiimti tiesiai iš Pardavėjo Kaune.
- Daiktų grąžinimas
8.1. Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nuostatas. Sutarčių, kurių negalima atsisakyti sąrašas pateiktas CK 6.228 (10) str. 2d.
8.2. Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas nepriima daikto grąžinimui.
8.3. Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota.
8.4. Prekes grąžina Pirkėjas savo lėšomis, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.
8.5. Dėl skirtingų kompiuterių raiškų, skirtinguose kompiuteriuose prekės spalva gali skirtis nuo matomos nuotraukoje. Tokiu atveju, jei prekė yra grąžinama, pardavėjas nepadengia grąžinimo išlaidų. Grąžinimo išlaidas apmoka gavėjas.
8.6. Jei pirkėjui nepatinka nusipirktos prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas (išskyrus 8.7 punkte išvardintas prekes), jis turi teisę per 14 dienų nuo ne maisto prekių pardavimo dienos, jei pardavėjas nėra nustatęs ilgesnio termino, pakeisti ją analogiška preke.
Jei pardavėjas neturi pakeisti tinkamos prekės, tai pirkėjas turi teisę per 14 dienų grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke arba grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus už prekę. Pinigai grąžinami į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą per 14 dienų, išskaičius siuntimo išlaidas, jas apmoka pirkėjas.
8.6.1. Pirkėjas gali grąžinti nepatikusią prekę, išskyrus atkirptas medžiagas ir audinius, bei kitas kerpamus daiktus, jei ji nebuvo naudojama, yra nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimų, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, negalima laikyti esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
8.7. Remiantis LR įstatymais, kai pirkėjo netenkina prekės forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės pagal Civilinį kodeksą 6.228 10 straipsnį 2d:
- audiniai;
- matuojamos prekės (juostelės, plunksnos)
- pagal individualius užsakymus užsakomos ir/ar gaminamos prekės (pagal kliento pateiktą paveikslą gaminamas audinys, specialiai užsakomas ir pristatomas audinys ir pan.).
- Atsakomybė
9.1 Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia tikslių duomenų registracijos formoje, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.
9.2 Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis e-parduotuve.
9.4 Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jeigu Pirkėjas patenka į šiuos tinklalapius per Pardavėjo e-parduotuvėje esančias nuorodas.
9.5 Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai atsiradusius nuostolius.
- Informacijos siuntimas
10.1 Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje pateiktu elektroninio pašto adresu.
10.2 Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo e-parduotuvės skyriuje “Kontaktai” nurodytu adresu ar elektroninio pašto adresu: kasmyras.audiniai@gmail.com
- Baigiamosios nuostatos
11.1 Šioms taisyklėms yra taikoma LR teisė.
11.2 Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, yra sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti, nesutarimai yra sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
12. Skundų ir žalos atlyginimo tvarka
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės , turi ne vėliau kaip per 3 mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.
Nuoroda į Elektroninę ginčų sprendimo platformą: ec.europa.eu/odr/